TAKOD. DUA hari betrurutturut .

First day, 06072011 

first-2, cme tiga orang jep yg kene HISTERIA!
Then, tak tw kenape bole jadik Lima,
Nabilla, Afiqah, Azza, due org lagy dax silat,
tk memasal membe aku un kene,
dueorang lak uh, 
suem bepunce daripada satu bilik ni.
nama bilik dirahsiakan.
Haha, :P

Second day. 07072011

Asrama, :'( sound like horror. :|
Ramai gilee yg kene, 
Temasok ***.
Aku mmg tekejot gilee arytuh. 
Mmg ramai gileee, temasok dua org Exco asrama. 
Lebih drpd 10 Org kott.
Rmai gilaa en.
Hope so, Allah, jauhkan semua bendebende itu daripada kami.
AMinn. :( 
Aku balik rumah sebab demam, 
selepas Histeria dkt asrama,
Dekat sch pulakk.
Sorang budak asrma kene, 
Amira Fatin. :\
Mse lathn kbkrn, aku yg tk dtg un taw aw.
Sbb ad dak cite dkt Aku.


p/s:Korang jage diri masingmasing lha yee. bace istighfar banyakbanyak.
     Sembahyang jgn lupee. :(
wehweh, ade satu pekare nk chkp nihh. terimakasih. rahsia kitaa aw. ;) :)